اخبار

سرپرست جدید شرکت حامیان تدبیر و توسعه معارفه شد

به گزارش روابط عمومی شرکت حامیان تدبیر و توسعه، با حکم حسین خرمجاه مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری، محسن برون به سرپرستی شرکت حامیان تدبیر و توسعه معرفی و منصوب شد.

در این مراسم که باحضور معاونین سازمان بازنشستگی، اعضای هیئت مدیره و معاونین شرکت حامیان تدبیر و توسعه برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات علیرضا محمودی آشتیانی، محسن برون به عنوان سرپرست جدید شرکت حامیان تدبیر و توسعه که یکی از شرکت های تابعه سازمان بازنشستگی است، معرفی شد.
حسین خرمجاه، مدیرعامل سازمان بازنشستگی ضمن تقدیر از زحمات علیرضا محمودی آشتیانی وی را فردی صادق و درستکار نام برد و برای محسن برون سرپرست جدید شرکت حامیان تدبیر و توسعه آرزوی موفقیت کرد. در ادامه مدیرعامل سازمان از زحمات آقای حامداردستانی به عنوان مدیرعامل شرکت حامیان تدبیر و توسعه که به مدت دو سال سکان دار این شرکت بزرگ بود نیز تقدیر و تشکر به عمل آورد.
وی با تاکید بر نقش مهم و محوری شرکت حامیان تدبیر و توسعه در تامین نیروی انسانی، رسیدگی به معیشت و بهبود زندگی کارکنان را از وظایف مهم و کلیدی برشمرد و گفت: اقدامات بسیار خوب و مثبتی با حمایت های اعضای هیات مدیره در حوزه رفاهی صورت گرفته، که این اقدامات نتیجه ریل گذاری مدیران قبلی شرکت برای خدمات رفاهی کارکنان است و باید ادامه پیدا کند.
مدیرعامل سازمان بازنشستگی ادامه داد: بخش عمده مردم درگیرفشارهای معیشتی و اقتصادی هستند وما میبایست با استفاده از ظرفیت‌های موجود تمام تلاش خود را برای کاهش مشکلات اقتصادی کارکنان انجام داده و همچنان با قوت ادامه دهیم.
در این مراسم همچنین معاونین سازمان بازنشستگی، اعضای هئیت مدیره و معاونین شرکت حامیان تدبیر و توسعه سخنانی کوتاه را ایراد کرده و در پایان نیز از علیرضامحمودی آشتیانی تقدیر و حکم مسئولیت محسن برون به وی اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *